September 6, 2010

Datuk Sosilawati Lawiya Hilang | Ke Manakah Dia Menghilang?


Misteri Kehilangan Datuk Sosilawati Lawiya

Terbaca kisah kehilangan Datuk Sosilawati Lawiya yang hilang di YanmieOnline dan TheMalaysianInsider , begitu misteri , kehilangan sudah lebih tiga hari namun baru sekarang ianya dilaporkan di media massa/pihak polis . 


Ahli perniagaan Datuk Sosilawati Lawiya dilaporkan hilang sejak 30 Ogos lalu bersama tiga individu yang lain, demikian menurut polis hari ini.

Dua daripada tiga yang dipercayai hilang bersama beliau dikatakan pemandu dan peguamnya.Beberapa blog hiburan melaporkan Sosiliwati dikatakan memaklumkan keluarganya mahu menghadiri perbincangan mengenai urusan perniagaan di Banting.

Sosilawati, 46, pengasas produk kecantikan Nouvelles Visages, dan Nash, 50, berkahwin pada 16 November 2006 di Batu Pahat, Johor, dan bercerai talak satu di depan Hakim Syarie, Wan Mahyuddin Wan Mohammad di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur pada 26 Mei 2009. Sumber : The Malaysian Insider-


Fuhh, apakah yang terjadi sebenarnya ya? Adakah mereka telah diculik ataupun saja menghilangkan diri atas sebab-sebab tertentu?


P/s : Jangan selubungi hidup anda dengan Misteri. Semoga Pihak Polis dapat mencari Datuk Sosilalawati Lawiya dan yang lain-lain dalam masa yang terdekat. Raya dah dekat, tentu merekapun mahu beraya bersama Insan tersayang.

20 comments:

  1. tolong doakan mereka. Terima kasih yang tak terhingga.

    ReplyDelete
  2. @MangkOk cHenTa ♂:takkan la kot?

    ReplyDelete
  3. @Ayl :doa2kanlah semoga mereka selamat dan kembali

    ReplyDelete
  4. @cik Nemo :main risau dengan persekitaran di Malaysia ini

    ReplyDelete
  5. jangan la ada berita yang kurang menyenangkan...takut plak duk malaysia skrg ni..tak terjamin keselamatan...manusia byk yg bertopeng

    ReplyDelete
  6. salam,
    kadang2 saya jenguk blog ni.. I guess it would be better if you put more post in 1 page.. sebab kalau 3 post aje cam sikit sangat, pastu saya malas nak pergi click older post.. hehe.. just my opinion aje.. :)

    ReplyDelete
  7. @Sharinginfoz:Amin..semoga dilindungi...

    ReplyDelete
  8. @~aSHa~ :u r rite..byk manusia bertopeng..blom dicampur lagi dengan pendatang asing yang masuk secara haram yg byk menimbulkan masalah

    ReplyDelete
  9. @Aini Hayati :entahla..dengar cerita bawa duit berjuta-juta sebelum hilang

    ReplyDelete
  10. @This is ....:thanks for positif feedback..umm,bukan taknak tapi bimbang loading slow...

    P/s : bukan susah pun nak tekan older post kan?hik3..

    ReplyDelete
  11. @♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ :yup,semoga semuanya selamat

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails