March 27, 2011

Luahan Hati Seorang Guru

Akhirnya DAPAT gak jawatan yg paling menakutkanku di SEKOLAH.....geramnya!!!!....oh, BENDAHARI PIBG.....kau jadi milikku gak akhirnya....huhuhuuu......(dah nama pun cikgu opsyen AKAUN....).....wlpn dah lama x ngajar P.AKAUN....ooohhhhh.......- Luahan Isteri/Guru-

P/s : Ingat mudah ke Jadi Guru/Cikgu? Non-related job mengalahkan kerja mengajar....Umm.....

13 comments:

  1. saya takut jadi cekgu, sebab saye tak sabar. cepat marah sikit T_T

    ReplyDelete
  2. aduhai... apa nak buat nama pun PIBG kan... ahlinya tentulah cikgu dan ibu dan bapa.... so sapa yang kena ... tjawab cikgu...

    ReplyDelete
  3. Tahniah untuk isteri bro. Masa zaman sekolah dulu Miza kena pegang jawatan bendahari kelab pengawas. agak leceh sebab kena pegang duit yang banyak.

    Miza lebih suka jawatan setiausaha. hehe :)

    ReplyDelete
  4. romantik sey gmbr selfportrait tu..hrhrhr

    ReplyDelete
  5. yer betull.. Jadi cikgu sekarang ni banyak keje sampingan..Kalaulah hanya tumpukan pada mengajarkan lebih baik..Saya turut mengalami masalah ini. Huhuhu :(

    Jom baca ni: Sah kopi KLUANG RailCoffee tak halal..

    ReplyDelete
  6. salam,
    mengunjungi rakan2 blog;)
    slmt berkenalan,
    blog apisv2

    ReplyDelete
  7. Saya pun setuju jugak, suami pun cikgu, tapi banyak sangat tugas lain mengalahkan tugas hakiki..

    ReplyDelete
  8. guru pekerjaan yang mulia, semua org yg berjaya didunia ni disebabkan ada gurukan

    Terkini : Biri-Biri Lahirkan Anak Anjing

    ReplyDelete
  9. cikgu oh cikgu! susahnye jadi cikgu! nak handlu student pon susah!tambah ngn kerja len lagi!bertambah kusut kepala!

    ReplyDelete
  10. bertambah lagi tanggungjawab isteri uncle.
    selamat menjalankan tugas :)

    ReplyDelete
  11. uncle...bf cik bucken cikgu..baru je jdik cikgu..n jarang nk bergayut2 cm monyet like dlu2...cmne nih...?sorg kt centre..sorang kt utare....aduhaiii:(

    ReplyDelete
  12. Kalau kt sekolah SKM lglah cabarannya berganda....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails