March 25, 2011

Tips Blogging | Denaihati Rajin Berkongsi & Memberi


Dah lama tak berkongsi blogging tips. Kali ini, eyriqazz ingin kongsikan blogging tips yang diambil dari blog Denaihati . Honestly said, ini antara blog yang menjadi rujukan eyriqazz untuk meningkatkan prestasi dalam meningkatkan lagi mutu berblogging. Ini antara 3 entry kegemaran eyriqazz di Denaihati.Com :

- Kalau mahu lebih maju dalam SEO (Search Engine Optimization), kenalah kena dengan caranya . Tips yang begitu berkesan. Walaupun eyriqazz dah semakin jarang bermain dengan SEO, tips ini memang bagus untuk diapplikasikan.

- Ingat mudahke nak menulis blog peribadi? Rasanya di malaysia ni, blog peribadi adalah blog yang paling banyak. The more, mean competition lagi tinggi. So, kenalah cari identiti dan cara yang betul untuk kehadapan.

3) 7 Perkara Setiap Blogger Perlu Tahu (Dah kasi tajuk,pandai2 la cari ya di Denaihati.Com, bila usaha,rasa lebih puas,kan? )
- Perkongsian yang begitu menarik dari Ariffshah.Com . Bukan mudah menjadi seorang blogger ini dan entry ini betul-betul memberikan motivasi. Must read entry especially untuk blogger baru.

P/s : Belajarla dengan guru, dan carilah guru yang terbaik.Samalah juga dalam berblogging ini jika anda mahu terus ke hadapan. Denaihati adalah salah satu guru berblogging yang saya cadangkan. The rest bolehla terjah [ Blogging Tips|Guru oh Guru]

6 comments:

  1. Salah den.. selalu juga masuk dalam blog denaihati ni.. baru je tadi g terjah sebab nak tengok sapa yang bakal dapat ipad 2 tu.. nampaknya eyriqazz dalam senarai top 10 tu.. ada harapan ni bro..

    ReplyDelete
  2. tq for sharing. me akan terjah time me free ;)

    ReplyDelete
  3. terima kasih bro. miza nak pi terjah denai hati jap.

    ReplyDelete
  4. bgus bro..nasihat kat newbie ni mcm aku..:)

    ReplyDelete
  5. #beaty :samasama..

    #Myvitrd :thanks bro..belum cuba,belum tahu kan?

    #Mama Zharfan:thanks MZ..

    #Miza Yusof:silala terjah..byk tips menarik di sana..

    #Syafiq Rosli :sayapun newbie juga..hik3..

    ReplyDelete
  6. bila kita ada minat mendalam pasal blogging pasti kita akan berterusan tuntut ilmu setiap hari....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails