September 19, 2011

Beraya di Rumah AbangEnsem

Semalam, lepasje pergi singgah di Rumah Baruku dan tunjukkan suasana di sana kepada Isteri dan Alisya, terus terjah dan pergi beraya di RUmah AbangEnsem.

Anak Je Jai, Amcam ada gaya bapanya tak?

Time saya sampai ni, Mat Joe dah nak pulang, makanan dah almost nak habis dihabiskan oleh Je Jai.Just kidding. Sedap bro makanan yang disediakan semalam especially kuih muih yang bro beli dari Mak Hanis Zalikha @ Nanirostam . Tahun depan tolong orderkan untuk saya sekali ya bro? Pastu kita pi ambik sama-sama. Takyahla bawa Isteri...Hik3..

Memang strategik rumah yang AbangEnsem tinggal skangni. Tak jauh dari Uitm, nak pi I-City pun jalan kaki je boleh. Fuhh, memang kagum la dengan Jutawan Hartanah ini yang kini mempunyai berbelas-belas buah rumah dan more coming soon....
 
Bersama Abang Ensem @ Jutawan Hartanah yang disegani

P/s : Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Kalau kita pandai manage "Finance" kita, InsyaAllah kita mampu tingkatkan dan perbaiki dan meningkatkan taraf ekonomi...I learn a lot from AbangEnsem, Alhamdulillah, 2 rumah sudah berjaya saya miliki walaupun gaji kami takdelah tinggi mana.

2 comments:

  1. semalam sampai shah alam dah lambat.. so rumah Abang ensem dah tutup.. tak dpt pergi.. huhu..

    ReplyDelete
  2. 2 rumah dah.. lagi sorang bakal jutawan ni..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails