February 12, 2012

Happy 63 Birthday Abah

12 Februari 2012, genapla 63 tahun usia Abah, bapa mertuaku. Seorang bapa yang sangat penyayang dan kasihkan anak-anaknya dan seorang atok yang sangat kasihkan cucu-cucunya, termasukla Alisya.

Kasih Sayang Seorang Abah dan Atok sukar ditukar ganti

Kasih sayang yang ditunjukkannya membuatkan hati ini terkedu. Saya sendiri pun mengakui, mungkin saya tidak dapat menjadi sehebatnya dalam mendidik anak-anak. Kasih sayang yang tidak berbelah bagi yang kadang-kadang saya pun turut mencemburui. 

Dialah yang menjadi teman baik buat Alisya

Sanggup korbankan apa saja demi anak-anak dan cucu tersayang. Kasih sayangmu Abah, semoga Allah terus panjangkan usiamu agar cucu-cucu yang lain dapat merasa kasih sayangmu.


Abah, We All Love You

Semoga Abah terus gembira

Jasamu tidakkan mampu kubalas
Happy 63th Birthday Abah

Ya Allah, Kau panjangkanlah usia Abah semoga dia terus dapat memberi tunjuk ajar dan kasih sayangnya dapat dinikmati cucu-cucunya yang lain. Semoga Abah terus gembira dan bahagia selalu. Semoga Abah sihat-sihat sentiasa. Semoga eyriqazz terus dapat belajar dari Abah dalam menjadi suami yang terbaik dan bapa yang terbaik. Aminn...

5 comments:

  1. selaamt hari lahir buat abah eyriqazz!

    ReplyDelete
  2. Selamat Ulang Tahun Ayah Abang Eyriqazzz!!!!

    semoga terus sihat dan hidup diberkati ALLAHHH! <3

    ReplyDelete
  3. semoga terus diberikan kesihatan yg baik buat beliau.untuk eyriqazz & wife...teruslah menjadi anak & menantu yg baik.
    bapa saya telah kembali kepadaNya pada tahun 2010....setiap hari saya merinduinya...apa saja yg saya lakukan mengingatkan saya padanya..rasa kerinduan & kehilangan itu hanya Allah yang tahu...(menaip ayat2 ini shj sudah membuatkan air mata saya mengalir).

    ReplyDelete
  4. selamat hari jadi untuk bapa eyriqazz. memang jasa ibu-bapa tidak dapat kita balas

    ReplyDelete
  5. semoga atok dipanjangkan lagi umur ye.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails