Percutian di Ipoh, sempatla kami singgah di Ipoh Parade, Perak, salah satu shopping complex di Ipoh.
Ipoh Parade (teringat bangunan Jusco Wangsa Maju)
Sempatlah juga layan cerita Tron di GSC Ipoh Parade. Harga tiket hanyalah RM9 untuk dewasa dan Rm5 untuk kanak-kanak. Bukan main seronok lagi Si Upin dapat tengok wayang, ingatkan mula-mula nak tengok cerita "Aku Masih Dara" tapi kerana Upin mahu tengok cerita Tron, kami layanla juga. Not bad ceritanya, saya kasi 7/10.
Ipoh Parade ada Cookies Famous Amous tak? Umm, tak perasanla pula. Ala, banyak lagi makanan yang best kan di Ipoh. Sekali sekala terjah Ipoh pun ok juga rasanya,tak jauh dari KL dan bandarnya tidak sesibuk KL.
P/s : Pernah terjah Ipoh? Apa kata anda?
P/s : Pernah terjah Ipoh? Apa kata anda?