March 22, 2010

No Sweat!


''Adidas Action 3 | The Best Defence Against Sweat With Triple Action"

Terus terang saya katakan, saya adalah pengguna Adidas Action 3 deodorant setelah menggunakan produk ini beberapa bulan yang lepas sempena memenangi pertandingan Project Alpha Blogging Contest Season 1 yang dianjurkan oleh Nuffnang dan penaja utamanya iaitu Adidas Action 3 pada tahun lepas.

No Sweat ataupun tidak berpeluh, memang bertepatan dengan produk ini. Sepanjang menggunakan produk ini  terutamanya pek kanister, saya begitu gembira dan menggemari produk ini. Mudah, sembur saja, wanginya bukan main semerbak dan wangi. Tidak lagi terasa peluh di ketiak sehinggalah pulang dari tempat kerja. Yang paling penting Isteri saya dan orang-orang di sekeliling saya menyukainya.

Bak kata Isteri dan juga aku, I Love Good Smelling People . Adidas Action 3 menjadikannya ianya suatu realiti buatku. Tak sangka, dengan memenangi Contest itu, aku kini menjadi pengguna setia Adidas Action 3 Deodorant.

Terima Kasih Nuffnang dan Adidas Action 3

Selain itu, produk ini mudah dibawa ke mana-mana. Kalau time balik kampung ke Terengganu ataupun bercuti, letak saja di dalam beg, warnanya yang menarik dan mudah dilihat membuatkan aku mudah untuk mencarinya. Siap masa balik kampung aritu, adikku turut tertawan dan mahu aku belikannya untuk dia juga. Nanti abang belikan ya?

Lebih-lebih lagi time aktif dan panas di Terengganu dengan udara pantai, produk ini membuatkan ketiakku sentiasa kering dan berbau wangi. Jadi, bila nak bersalam dengan orang yang datang semasa kenduri kahwin adik masatu, tidaklah aku terasa malu. Konfiden pun meningkat.

Oh ya, tak lupa juga, sekarang ini Project Alpha Season 2 tengah mencari 'Guest Bloggers' untuk Season 3. Ingin menjadi guest bloggers? Nantikan link untuk audition di akhir entry saya nanti. Memang hebat kerjasama dan Project Alpha Season 2 ini, aku tertarik dan tergoda untuk menyaksikannya nanti. Anda bagaimana pula?

Serangkap pantun untuk Adidas Action 3 :

Adidas Action 3 menjadi pilihanku kini
Produk berkualiti , tidak berpeluh gembiranya hati
Aku gembira keyakinan semakin tinggi
Meneruskan perjuangan yang masih jauh lagi

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

7 comments:

Related Posts with Thumbnails