August 10, 2011

Blog Pilihan August 2011

Fuhh, sejak update Blog Pilihan Eyriqazz untuk March 2011, tersangkut di tengah jalan. Mood agak kerajinan skit, so Inilah blog Pilihan Eyriqazz untuk August 2011 :



1) Denaihati  - Hidupkan untuk Memberi. Salah seorang blogger kegemaran eyriqazz yang banyak buat Contest dengan hadiah-hadiah yang menarik. Antaranya Insentif tunai untuk setiap trafik ke blog denaihati . Selain itu, banyak berkongsi isu-isu semasa, keagamaan, sukan, dan sebagainya. Yup, memang benar, saya ada praktikkan, Hidupkan Untuk Memberi, dan it's true, The More you give, the more you will get.

P/s : X sabar menanti next contest dari bro denaihati.



2) Cik Epal - Blogger unik yang mempunyai identiti tersendiri.Cik Epal gonjeng yang terkenal dengan Segmen Menternak lemak, Shaheizy Sam, anonymous,keluar magazines, dan pelbagai lagi.  Gaya penulisannya yang outspoken dan tulus memberikan kekuatan tersendiri di blognya. Blog peribadi yang mencecah 10K+ UV sehari memang sukar dicari dan cikepal telah membuktikannya.RM5K+ sebulan dengan berblogging,memang menjadi idaman setiap bloggers di luar sana. In person dan di blog, itulah orangnya. Tiada sorokan identiti dan apa yang boleh saya katakan, Cik Epal, salah seorang top blogger di Malaysia. Well,well, it's not easy being her, tak gitu Cik Epal?

P/s : Cik Epal, bila mahu payungkan kami berbuka puasa?


3) Mat Gebu - Blogger masakan yang selalu membuatkan air liur saya meleleh dek keterujaan melihat masakan yang dimasak oleh Mat Gebu. Lebih-lebih lagi di bulan puasa ini. Oh, alangkah indahnya kalau dapat berbuka puasa bersama Mat Gebu. Salah seorang blogger masakan yang cukup top, online users beratus-ratus setiap kali. Umm, siapa cakap blogger Blogspot tak mampu pergi jauh? Mat Gebu sudah membuktikannya.

P/s : Mat Gebu, bila nak ajak saya  makan-makan di rumah mat gebu?

4) Kak Ina KL  - Ketua Talibarutz. Seorang ibu, blogger yang mempunyai ciri istimewa. Mana nak cari blogger yang bukan setakat terror memasak namun selalu join dan menceriakan event-event bloggers? Satu keluarga pula menyokong sama. Blogger yang unik yang berkongsi suka duka kehidupan, kekeluargaan, masakan yang mampu mengalahkan 5 star hotel, dan tak lokek dengan senyuman dan nasihat. A few entries sebelum ini yang saya dedicatedkan untuk Kak Ina, bolehla terjahi ----> SINI

P/s : Bilakah agaknya akan tertunai hasrat di hati untuk makan di rumah Kak Ina KL ?
Abang Ensem @ http://abangensem.com


5) Abang Ensem  - Sesuai dengan nama blognya, memang hensem orangnya. Peramah pulak tu. Inilah blogger Jutawan yang saya kagumi. Mempunyai lebih kurang 14 buah rumah yang mostly disewakannya. Inilah Sang Penyu yang eyriqazz kagumi, di dalam diam banyak membuat side Income dengan hartanah, jualan ebook, seminar dan etc. Banyak perkongsian menarik berkenaan tips hartanah yang memang best untuk diterjahi especially cam eyriqazz yang baru nak berjinak-jinak dengan sewa rumah.

P/s : Bro, taknak kasi ''Ebook sebagai free gift ke untuk saya ker sebagai hadiah raya?" . Boleh saya tolong reviewkan dan jadi affiliate bro... Tak lupa juga, berminat nak join seminar bro tu...Hik4...rezeki ada di mana-mana saja kan?

P/s : Apa pula blog pilihan anda bulan ini? Kongsi-kongsikan di sini, jika ada yang berkenan di hati, boleh saya masukkan  untuk Bulan September pula nanti...

16 comments:

  1. blog pilihan saya adakah blog Mat Tiger.. alaa, bro tau tak? alaaaa.. yang nuffnang featured blogger tu.. hik3 (serious.. kalo letak top commentator, mesti aku menang.. hahha)

    ReplyDelete
  2. Waaa..terharu dan terima kasih tuan yang terutama... :-)

    ReplyDelete
  3. Best kan jadi blogger hebat cm diorang ni.. saye nak jadi hebatjugaklah! hehe..

    > saye follow #2990 (mcm no plat je )

    Entri Terkini : Wordless Wednesday #5

    ReplyDelete
  4. mereka hebat.oh cik epal mmg best.tetiap entry cik epal tulis mesti bace punyelah =)

    ReplyDelete
  5. siyes me kagum dgn pencapaian cik epal--memang akan jd mcm red mummy ni :)and yg akan jd mcm cik epal ialah yuyu zulaikha :)

    anyway, me berblog sekadar termampu..masa dh semakin terbatas sekrg...curi2 masa jer update blog..BW hanya to selected blog like urs and few more blogs ajer..

    ReplyDelete
  6. wahh beruntung dapat masuk senarai blogger pilihan eyriqazz

    ReplyDelete
  7. Eyriqaz pergi ke pasar ramadhan
    Makanan di beli di petang hari
    terima kasih akak ucapkan
    terharu rasa hati bila di hargai

    kamu lagi hebat dari akak..akak orang biasa saja.

    ReplyDelete
  8. wah!! bestnya blog di featuredkan di blog mat tiger ni!! bila lah giliran blog i pulak nak kuar sini gaknya.. huhu..

    ReplyDelete
  9. semua power2 nie. ntah bilala blog razis nak dipilih jagi blog pilihan bulanan yer..

    ReplyDelete
  10. Waa teringin nak jadi blog hebat2..Syoknye! :)

    ReplyDelete
  11. waaaa terharu. siapalah sy kalau nak dibandingkan dgn blogger lain di atas tu. banyak lagi benda tak tahu pasal blogging. anyway thanks :)

    ReplyDelete
  12. menarik blog pilihan eyriqazz bulan Ogos nie... dalam 5 blog tu hanya abang ensem jer yang belum pi jenguk lagi... sat gi nak pi jenguk... TQ

    ReplyDelete
  13. wah...memang hebat2 belaka,betul tu!

    ReplyDelete
  14. Wahhh tabik blogger2 hebat ni.. Mmg tak boleh bandingkan diri dgn mereka ni (termasuk bro eyriqazz sekali fuyoh!).. *malu*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails